src="https://www.facebook.com/tr?id=527237975287376&ev=PageView&noscript=1"
/>
קלאב 147 מועדון ביליארד מבית פריים לוגו

מועדון לאירוע קריוקי

רוצים להזמין את החברים לקריוקי? מחפשים מועדון מקצועי?

ב-2 העשורים האחרונים תופעת הקריוקי הגיעה גם לישראל באמצעות פתיחה של מועדוני קריוקי מקצועיים. בשונה ממועדון הופעות שמאפשר לקהל לשיר קריוקי, כאן מדובר על מועדון לאירוע קריוקי הכולל חדרים פרטיים המספקים לכם חווית קריוקי פרטית ואינטימית. כל חדר בנוי כיחידה עצמאית, מבודדת מרעש וחסומה לאנשים העוברים באזור המועדון. בחדר הקריוקי תוכלו למצוא מסך LCD גדול שיציג לכם את מילות השירים שבחרתם, עם חיבור למערכת מחשב מתקדמת לבחירת המוזיקה והשירים האהובים ביותר עליכם. מלבד זאת, אתם יכולים להנות מאוכל ושתייה לאורך כל זמן השכרת החדר.

מועדון לערב קריוקי מושלם לחברים

בילוי הכולל רק שירה הוא אינו בילוי ולכן מועדון לערב קריוקי יציע לכם הרבה יותר משירה עם חברים קרובים. בכל חדר קריוקי יש ספות מפנקות במיוחד ושולחן מרכזי, עליו יניחו צוות המקום מגוון של מאכלים טעימים, משקאות אלכוהוליים ושתייה קלה. החוויה בחדרי הקריוקי היא ייחודית ולא ניתן למצוא אותה באף מקום אחר. במדינות כמו יפן וסין זה הבילוי האהוב ביותר וניתן לראות שם גם מועדונים של קריוקי הפועלים 24 שעות ביממה. בחדר הקריוקי תוכלו לחגוג כל אירוע שרק תרצו. אתם מתגייסים לשירות צבאי בקרוב או נמצאים לקראת שחרור מהשירות? סיימתם את התואר הראשון שלכם או מתכננים להתחתן בקרוב? חדרי הקריוקי הם בדיוק מה שאתם צריכים והרבה יותר.

הזמנת חדרים של מועדון קריוקי – איך זה עובד?

כאשר אתם מזמינים חדרים של מועדון קריוקי, אתם למעשה שוכרים את החדר למספר שעות. אתם יכולים לקבוע מראש כמה שעות אתם רוצים ואף להוסיף עוד שעות במידה והחדר עדיין פנוי כשאתם מסיימים את הזמן שלכם. הזמנת חדר יכולה להגיע עם חבילת אירוע משתלמת במיוחד, הכוללת כל מה שאתם צריכים מבלי שתצטרכו להביא איתכם שום דבר. זהו הבילוי המושלם עם חברים קרובים, המשלב משקאות אלכוהוליים איכותיים כמו בפאב, אוכל מפנק כמו במסעדה איכותית ומערכת קריוקי מקצועית שיש רק במועדוני קריוקי מקצועיים.

מועדון לאירוע קריוקי – איך מזמינים מקום?

מועדון לאירוע קריוקי יכול לספק לכם חדרים פרטיים מפנקים במיוחד לאירוע בלתי נשכח של שירה, אוכל ואלכוהול. אנחנו בקלאב 147 מציעים לכם את חדרי הקריוקי שלנו לכל סוג אירוע, במיקום מושלם בעיר תל אביב ובמחירים שלא תמצאו באף מקום אחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזור