src="https://www.facebook.com/tr?id=527237975287376&ev=PageView&noscript=1"
/>
קלאב 147 מועדון ביליארד מבית פריים לוגו

מה ההבדל בין ביליארד לסנוקר

רוצים לשחק סנוקר או ביליארד ולא יודעים מה ההבדלים?

שולחנות הביליארד והסנוקר נחשבים לפופולריים במיוחד ונמצאים היום במועדונים רבים ברחבי הארץ. ההבדל המרכזי בין 2 המשחקים הוא סוג הכדורים, כמות הכדורים ואופן הניקוד שלהם. משחק הסנוקר התפתח ממשחק הביליארד ולכן הוא דומה במהות שלו, אך אופן המשחק הוא שונה. כאשר אתם משחקים עם חברים, אין הרבה משמעות מבחינתכם מבחינת הציוד שאתם צריכים. מועדון הסנוקר והביליארד מספק לכם את הציוד על פי המשחק שבחרתם. עם זאת, כדאי לדעת איך משחקים ומה החוקים בכדי שחווית המשחק תהיה הרבה יותר מהנה.

איך משחקים ביליארד?

משחק הביליארד נקרא גם פול והוא כולל 13 כדורים צבעוניים, כדור שחור אחד וכדור לבן אחד. כל שחקן משחק על 7 כדורים, כאשר החלוקה היא בין כדורים עם צבע חלק וכדורים עם צבע בשילוב עם פסים לבנים. הכדורים ממוספרים וכל שחקן צריך להכניס רק סוג מסויים של כדורים, למעט השחור שכל שחקן צריך להכניס אותו רק בסוף המשחק. השחקן צריך לקבוע מראש לאיזה חור הוא יכניס את הכדור שלו ולהודיע זאת ליריב, מה שהופך את המשחק ליותר מאתגר ומעניין. את הכדור השחור כפי שציינו יש להכניס לאחד החורים בשולחן רק לאחר שהשחקן סיים להכניס את כל הכדורים הצבעוניים שלו. אם הכניס את הכדור השחור בטעות לפני שהוא הכניס את כל הצבעוניים, המשחק מסתיים באותו הרגע וההפסד הוא אוטומטי.

איך משחקים סנוקר?

במשחק הסנוקר יש 21 כדורים צבעוניים וכדור לבן 1. אין חלוקה של כדורים לכל שחקן ולמעשה כל אחד יכול להכניס כל כדור שהוא ירצה על השולחן. עם זאת, דרך בחירת הכדורים שיכנסו לחורים היא שונה. ישנם 15 כדורים אדומים ועוד 6 כדורים צבעוניים, כאשר כל כדור נותן ניקוד מסויים. המטרה של השחקן היא להכניס כדור אחד אדום ולאחריו כדור צבעוני. בכל תור זה מתבצע בצורה הזו, עד שמכניסים את כל 15 הכדורים האדומים ומה שישאר הם הצבעוניים בלבד. אם אתם רוצים להנות ממשחק הביליארד או הסנוקר הפופולריים, אנחנו בקלאב 147 הכתובת הקבועה שלכם. המועדון שלנו ממוקם בעיר תל אביב ומספק חווית משחק נפלאה עם שולחנות ביליארד וסנוקר ברמה גבוהה.

איפה אפשר לשחק ביליארד וסנוקר?

בכדי לשחק סנוקר או ביליארד, אתם לא צריכים לחפש רחוק וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא להגיע למועדון המקצועי שלנו הממוקם בעיר תל אביב. אנחנו בקלאב 147 מציעים לכם את כל הציוד המקצועי ביותר למשחק הביליארד או הסנוקר, בליווי של אוכל טוב ומשקאות אלכוהוליים איכותיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזור