src="https://www.facebook.com/tr?id=527237975287376&ev=PageView&noscript=1"
/>
קלאב 147 מועדון ביליארד מבית פריים לוגו

חדר קריוקי במרכז

אוהבים לשיר? זה הזמן לתפוס מקום בחדר קריוקי!

קריוקי הוא סגנון מיוחד של שירה הנחשב לנפוץ במזרח אסיה ומאוד פופולרי גם בישראל. השירה מתבצעת עם מיקרופונים ומוזיקה מוקלטת והיום מקובל לארגן אירועי קריוקי במועדונים מסודרים עם ציוד מקצועי. אם אתם מחפשים חדר קריוקי במרכז, תוכלו למצוא בעיר תל אביב את אחד ממועדוני הקריוקי האהובים ביותר בארץ. לחדרי הקריוקי יש יתרון עצום לעומת כל בילוי קריוקי אחר. הם מספקים לכם פרטיות מלאה ומאפשרים לכם לחגוג כל אירוע שתרצו עם החברים הכי טובים שלכם. אתם מקבלים חדר משלכם עם איבזור מלא לקריוקי, מסך טלוויזיה גדול להצגת השירים שבחרתם ושולחן גדול עליו יגישו את המשקאות והאוכל שתזמינו.

לאיזה אירוע מתאים חדר קריוקי להשכרה?

אם אתם רוצים לשלב בילוי עם שירה , חדר קריוקי להשכרה זה בדיוק מה שאתם צריכים. חדרי הקריוקי מפנקים במיוחד וניתן לערוך כל אירוע שתרצו לחברים הקרובים שלכם. תוכלו לחגוג יום הולדת, מסיבת רווקים או רווקות או סתם להנות עם האנשים שאתם הכי אוהבים. בילוי בחדר קריוקי הוא כל מה שאתם צריכים בכדי לשבור את הקרח גם עם חברים שלא ראיתם הרבה זמן ואתם רוצים לבלות איתם ביחד. אם אתם אוהבים משקאות אלכוהוליים, זו הדרך הטובה ביותר להנות מהמשקאות הטובים ביותר במקום אחד ובמחיר שלא תמצאו באף מקום אחר.

חדרי קריוקי עם זכוכית חסינת רעש

חדר קריוקי במרכז זה המקום לעשות בו רעש ולשכוח מהעבודה, לימודים או כל דבר אחר שמעסיק אתכם ביום יום. אתם נהנים מחדר קריוקי חדיש, הכולל קירות זכוכית חסינות רעש, מה שמאפשר לכם לעשות רעש ולשיר בכיף מבלי להפריע לאף אחד. בשונה מקריוקי בבית, כאן אתם יכולים להישאר עד שעה מאוחרת מבלי לדאוג שתפריעו לשכנים. אתם יכולים לקנות חבילה הכוללת כל מה שאתם צריכים וכוללת בין היתר חדר קריוקי לכל החברים, בירה מהחבית, שתיה קלה, יין, חטיפים, צ'יפס ושניצלונים מפנקים במיוחד.

הזמנת חדר קריוקי במרכז הארץ

החלטתם להזמין חדר קריוקי במרכז? רוצים לדעת כמה תעלה לכם חבילה מפנקת לכל החברים? זה הזמן ליצור איתנו קשר דרך מספר הטלפון המופיע באתר ואנחנו בקלאב 147 נספק לכם את כל הפרטים על חדרי הקריוקי שלנו ונרשום אתכם ליום ולשעה המועדפים עליכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזור