src="https://www.facebook.com/tr?id=527237975287376&ev=PageView&noscript=1"
/>
קלאב 147 מועדון ביליארד מבית פריים לוגו

חדר קריוקי להשכרה בתל אביב

רוצים לשיר קריוקי ולא יודעים איפה? מחפשים מועדון בת"א?

שילוב של שירה, חברים, אוכל ואלכוהול הוא השילוב המושלם לבילוי לילי. אם לא יצא לכם להיות עדיין בחדר קריוקי, כדאי לכם להכיר את אחת מחוויות הבילוי האהובות ביותר על הישראלים בשנים האחרונות. חדר קריוקי להשכרה בתל אביב מספק לכם חווית בילוי בלתי נשכחת, בחדר פרטי חסום מרעשים הכולל מערכת קריוקי מקצועית שתגרום גם לחברים הכי ביישנים שלכם לקחת את המיקרופון ולשיר.

חדר קריוקי תל אביב מחיר משתלם

בחיפוש אחר חדר קריוקי תל אביב מחיר יהיה הפרמטר שוודאי תרצו לבדוק ראשון. התמחור של חדר קריוקי נקבע על פי חבילת אירוע שיכולה לכלול כל מה שאתם רוצים במקום אחד. מה אתם יכולים לקבל? תחשבו שאתם מגיעים למקום המשלב בר אלכוהול מקצועי, מסעדה מפנקת במיוחד וערב קריוקי והכל בחדר אחד פרטי משלכם. זהו הבילוי המשתלם ביותר עבור קבוצה של חברים והוא יכול להתאים למעשה לכל אירוע חגיגי שתרצו לחגוג אותו עם האנשים האהובים ביותר עליכם. אתם קובעים מראש לכמה שעות אתם רוצים לשכור את החדר וככה מתאימים את המחיר לתקציב שלכם.

אילו אירועים כדאי לחגוג בחדר קריוקי?

חדר קריוקי להשכרה בתל אביב מאפשר לכם לחגוג מגוון רחב של אירועים והוא מתאים לטווח גילאים רחב. נהוג לחשוב כי חדרי הקריוקי מתאימים רק לצעירים, אך למעשה ניתן לראות בישראל קבוצות המגיעות לשכור חדרי קריוקי בטווח גילאים רחב מאוד, החל מגילאי 18 ועד גילאי 80. כל מי שאוהב מוזיקה, שירה, אוכל ושתייה יכול להנות מאירוע בחדרי קריוקי. בין האירועים הפופולריים ביותר הנחגגים בחדרי קריוקי אפשר למצוא את מסיבות הרווקים והרווקות, ימי הולדת, מסיבות גיוס ומסיבות סיום תואר אקדמי. אם אתם רוצים להזמין חדר קריוקי להשכרה בעיר תל אביב, אנחנו בקלאב 147 הכתובת שלכם. חדרי הקריוקי שלנו יעניקו לכם חוויה בלתי נשכחת בחדרים פרטיים, מבודדים מרעש שיעניקו לחברים שלכם כל מה שהם צריכים בכדי להנות ולבלות.

הזמנת חדר קריוקי להשכרה בתל אביב

החלטתם להזמין חדר קריוקי להשכרה בתל אביב? רוצים לדעת מה המחירים של חבילות הקריוקי שלנו? זה הזמן להתקשר אלינו למספר הטלפון המופיע בראש האתר ואנחנו בקלאב 147 נשמור לכם חדר קריוקי ליום ולשעה המתאימים ביותר לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזור