src="https://www.facebook.com/tr?id=527237975287376&ev=PageView&noscript=1"
/>
קלאב 147 מועדון ביליארד מבית פריים לוגו

חוקי משחק סנוקר

רוצים לשחק סנוקר ולא יודעים את החוקים?

משחק הסנוקר הוא אחד מהמשחקים הפופולריים ביותר בעולם והוא מתקיים בעיקר במועדוני סנוקר מקצועיים המחזיקים שולחנות סנוקר תקניים. בכדי להשתפר במשחק ולהגיע לרמה מקצועית, חשוב שתכירו את חוקי משחק סנוקר לעומק. משחק הסנוקר נערך על גבי שולחן ייחודי, הכולל 6 כיסים ומגיע במידות של רוחב 1.8 מטר ואורך 3.7 מטר. מספר הכדורים במשחק הוא 22 סך הכל, כולל הכדור הלבן. במשחק יש 15 כדורים אדומים ועוד 6 כדורים בצבעים שחור, צהוב, ירוק, חום, ורוד וכחול. לכל כדור יש ניקוד ועל זה נרחיב בהמשך המאמר.

איך מנצחים טורניר סנוקר?

אם אתם מעוניינים להצטרף למשחקי טורניר סנוקר, אתם צריכים להכיר את החוקים של המשחק ולהתאמן היטב בזמנכם הפנוי. אז איך צוברים ניקוד במשחק הסנוקר? על שולחן הסנוקר תוכלו למצוא כפי שציינו 15 כדורים אדומים. המטרה שלכם בכל תור, היא להכניס באמצעות פגיעה בכדור הלבן, כדור אחד אדום אחד. אם הצלחתם להכניס כדור אדום אחד, אתם תצטרכו להכניס כדור נוסף אבל הפעם הוא יהיה צבעוני מאחד הצבעים שציינו. כך למעשה אתם ממשיכים בתור שלכם עד לרגע שאתם לא מצליחים להכניס לכיסי השולחן כדור צבעוני או אדום.

איך נקבע הניקוד במשחק סנוקר מקצועי?

לאחר שהבנתם מה אתם צריכים לעשות במשחק סנוקר מקצועי, עכשיו נסביר איך מחשבים את הניקוד. כל כדור נותן לכם מספר נקודות מסויים. הנה הסבר על הניקוד מהניקוד הגבוה לנמוך:

  1. כדור שחור – 7 נקודות.

  2. כדור ורוד- 6 נקודות.

  3. כדור כחול – 5 נקודות.

  4. כדור חום – 4 נקודות.

  5. כדור ירוק – 3 נקודות.

  6. כדור צהוב – 2 נקודות.

  7. כדור אדום – 1 נקודה.

 כך למעשה אתם מקבלים נקודה 1 לפחות בכל תור בו אתם מכניסים כדור אדום ויכולים להגדיל את הניקוד על ידי הכנסה של כדור נוסף צבעוני.

טורנירים מקצועיים ע"פ חוקי משחק סנוקר

אם אתם רוצים ללמוד את חוקי משחק סנוקר ולהתאמן במשחק הסנוקר עם שולחן מקצועי ואיכותי, זה הזמן להגיע אלינו למועדון הסנוקר שלנו ולהנות משולחנות סנוקר ומקצועיים. אנחנו בקלאב 147 מציעים לכם ללמוד את משחק הסנוקר באופן מעשי באמצעות חברות במועדון שלנו ולהנות מ–10 אחוז הנחה על זמן שולחן ומעוד הרבה הטבות שוות במיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזור