src="https://www.facebook.com/tr?id=527237975287376&ev=PageView&noscript=1"
/>
קלאב 147 מועדון ביליארד מבית פריים לוגו

מועדון פול מקצועי

בקלאב 147, אנחנו גאים להציג מועדון פול מקצועי שמהווה עולם שלם לאוהבי הביליארד והפול. מהרגע שתצעדו פנימה, תרגישו את התשוקה והמקצועיות שמניעות אותנו. אנחנו מאמינים שפול מקצועי הוא לא רק משחק, אלא אמנות, וכל שולחן במקום שלנו הוא במה להפגנת מיומנות, דיוק וחשיבה טקטית.

שולחנות ברמות שונות

השולחנות שלנו הם מהטובים ביותר בתחום – מדויקים, מטופחים ותמיד מוכנים למשחק. אנו מציעים שולחנות ברמות שונות, מתאימים למתחילים ועד לשחקנים מקצועיים, כדי שכל אחד יוכל למצוא את האתגר המתאים לו.

בתור מועדון פול מקצועי, איכות היא לא רק בשולחנות אלא גם באווירה. העיצוב המודרני והאלגנטי שלנו יוצר סביבה נעימה ומזמינה. תאורה מוקפדת מבטיחה ראייה אופטימלית על כל שולחן, והמוזיקה ברקע משלימה את החוויה.

לצד המשחק, אנחנו גם מציעים שירותי הדרכה מקצועיים. אם אתם מעוניינים לשפר את הכישורים שלכם, או אפילו להתחיל מאפס, המאמנים שלנו כאן כדי לעזור. הם מיומנים, סבלניים ומלאי ידע, ויעבירו לכם את הטיפים והטכניקות הכי טובות.

חוויה כוללת של בר

לא רק המשחק חשוב לנו, אלא גם החוויה הכוללת. בר המשקאות שלנו מציע מגוון רחב של בירות, יינות, קוקטיילים ומשקאות חמים. תוכלו ליהנות ממנו תוך כדי המשחק או לאחריו, כדי להשלים את החוויה המושלמת.

השולחנות שלנו מצוידים בבד עמיד ואיכותי, שמאפשר גלגול חלק ודיוק במהלך המשחק. כל שולחן פול מקצועי מאוזן בקפידה כדי להבטיח שכדורי הפול יתנהגו באופן צפוי ומדויק, חיוני למשחק מקצועי.

מעבר לכך, שולחן פול מקצועי מעוצב בצורה שמשרה תחושת מקצועיות ואלגנטיות. העץ ממנו הוא עשוי הוא בחירה מוקפדת, מתוך מבחר של עצים איכותיים ועמידים שלא רק מבטיחים עמידות לאורך זמן, אלא גם מעניקים לשולחן מראה יוקרתי ואלגנטי.

בנוסף, אנו מציידים כל שולחן עם כל האביזרים הנלווים שנדרשים למשחק מקצועי. מקלות פול קלאב איכותיים, כדורים מדויקים וכל הציוד הדרוש מובטח להיות מהטוב ביותר בשוק. כל זאת בשביל להבטיח שהחוויה שלכם במשחק תהיה ללא פשרות.

אנחנו בקלאב 147 מזמינים אתכם להצטרף אלינו, לצלול לעולם המרתק והמאתגר של פול מקצועי. זו ההזדמנות שלכם להתנסות, להשתפר, להתחבר עם אחרים ובעיקר, ליהנות. בין אם אתם מחפשים פול קלאב לשחק בו לפעמים, להתאמן בצורה קבועה או אפילו לקיים טורנירים, קלאב 147 הוא המקום בשבילכם. מחכים לראות אתכם כאן!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזור