src="https://www.facebook.com/tr?id=527237975287376&ev=PageView&noscript=1"
/>
קלאב 147 מועדון ביליארד מבית פריים לוגו

מועדון ליום גיבוש לעסקים

אנו, צוות קלאב 147, מבינים את חשיבותה של אווירה מזמינה ונעימה ליצירת יחסים חיוביים בין עובדים ומנהלים. לכן, אנו מציעים חוויה ייחודית של יום גיבוש לעסקים שמשלבת פעילות קבוצתית, תחרותית ומהנה של משחקי ביליארד ופול בסביבה אלגנטית ומודרנית.

חוויה בלתי נשכחת

בקלאב 147, המהווה מועדון ליום גיבוש לעסקים, תמצאו שולחנות ביליארד מקצועיים, אווירה נעימה ושירות מעולה שיהפכו את יום הגיבוש שלכם לחוויה בלתי נשכחת.

אנו מציעים גם שירותי הדרכה מקצועיים. מאמנים מנוסים שלנו יכולים להעניק שיעורים קצרים ומהנים שישדרגו את מיומנויות המשחק של המשתתפים ויגבירו את תחושת ההצלחה וההישג. בנוסף, קלאב 147 מצויד במערכת שמע מתקדמת ומסכים להקרנת סרטים או הצגת מצגות, המאפשרים לשלב את הפעילות החברתית עם פעילויות עסקיות או הדרכות מקצועיות.

חיזוק הקשרים בין עובדים

בקלאב 147, המהווה גם מועדון ליום גיבוש לחברות, אנחנו מאמינים שיום גיבוש לחברות הוא הזדמנות ייחודית לחזק את הקשרים בין העובדים, לשפר את התקשורת הבינאישית ולבנות אווירה של צוות תומך ומוצלח. לכן, בתור מועדון ליום גיבוש לעסקים, אנחנו פועלים לספק את החוויה הטובה ביותר עבור כל אחד מאירועי הגיבוש שאנו מארחים.

המרכז של הגיבוש במועדון ליום גיבוש לחברות הוא משחק הביליארד. הוא לא רק פעילות מהנה אלא גם דרך מעולה לעודד עבודת צוות וחשיבה אסטרטגית. משחק הביליארד מאפשר לעובדים להכיר אחד את השני בסביבה פחות פורמלית וליצור קשרים חדשים.

אנחנו מציעים סדנאות הדרכה במשחק ביליארד, כך שגם מי שלא מכיר את המשחק יכול להשתתף ולהנות. ההדרכה כוללת טיפים טכניים וטקטיקות של המשחק, מה שמסייע לעובדים ללמוד כיצד לעבוד יחד ולתכנן אסטרטגיות.

בקלאב 147, אנחנו מבינים שכל חברה שונה ויש לה צרכים שונים. לכן, אנו מציעים אפשרויות התאמה אישית של יום גיבוש לחברות כדי לענות על צרכי העסק שלכם. בין אם מדובר באירוע גדול או קטן, אנו כאן כדי לוודא שהחוויה שלכם תהיה מושלמת.

צרו עמנו קשר ואל תפספסו את ההזדמנות לחבר בין העובדים שלכם באמצעות פעילות מהנה, מאתגרת ובלתי שגרתית. קלאב 147 מציע חוויה שלא תשכחו, המשלבת פעילות גופנית, חשיבה טקטית והמון כיף. אנו מחכים לארח אתכם ולהציע חוויה של יום גיבוש לעסקים שתחזק את רוח הצוות של העסק שלכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזור